Plan dnia

6:30-8:00 | Czas przygotowawczy

  • Schodzenie się dzieci do przedszkola.
  • Zabawy swobodne, indywidualne, inspirowane przez nauczyciela.
  • Praca indywidualna z dziećmi zdolnymi lub/i z trudnościami.
  • Czynności związane z higieną. Przygotowanie do śniadania.

8:30-9:30 | Zajęcia

  • Przywitanie dzieci.
  • Zabawy kołowe.
  • Poranna gimnastyka.

9:45-12:30 | Zajęcia

  • Zajęcia dydaktyczne realizujące program wychowania przedszkolnego.
  • Spacery. Gry i zabawy na placu zabaw.
  • Dodatkowe zajęcia edukacyjne. Zabawy indywidualne.
  • Czynności związane z higieną. Przygotowanie do obiadu.

13:00-14.30 | Zajęcia

  • Czytanie bajek, słuchanie muzyki. Zabawy relaksacyjne i/ lub leżakowanie.
  • Zajęcia dydaktyczne realizujące program wychowania przedszkolnego.
  • Zabawy swobodna lub inspirowane przez nauczyciela. Dodatkowe indywidualne zajęcia.
  • Zabawa na świeżym powietrzu. Przygotowanie do podwieczorku.

14:45-16:30 | Zajęcia

  • Zabawy inspirowane przez nauczyciela. 
  • Zabawy swobodne. 
  • Zabawy na świeżym powietrzu.
  • Rozchodzenie się dzieci do domów.

Zajęcia

Zajęcia plastyczne

Rozwijanie wśród dzieci zainteresowań plastycznych i umiejętności praktycznych

Rytmika

Zabawy prowadzone przy muzyce, gdzie dziecko rozwija nie tylko poczucie rytmu, ale także wyobraźnię przestrzenną ćwiczoną w tańcu i ruchu improwizowanym

Gimnastyka

Zachęcamy do zabaw, w których każdy ruch podporządkowany jest celom terapeutycznym, co służy korekcji wad postawy ciała.

Język angielski

Nauka języka angielskiego polega na codziennym, ciągłym kontakcie z językiem angielskim.