Plan dnia
6:30-8:00 | Czas przygotowawczy
- Schodzenie się dzieci do przedszkola.
- Zabawy swobodne, indywidualne, inspirowane przez nauczyciela.
- Praca indywidualna z dziećmi zdolnymi lub/i z trudnościami.
- Czynności związane z higieną. Przygotowanie do śniadania.
8:00-8:30 | Śniadanie
Śniadanie
8:30-9:30 | Zajęcia
- Przywitanie dzieci.
- Zabawy kołowe.
- Poranna gimnastyka.
9:30-9:45 | II śniadanie
II śniadanie
9:45-12:30 | Zajęcia
- Zajęcia dydaktyczne realizujące program wychowania przedszkolnego.
- Spacery. Gry i zabawy na placu zabaw.
- Dodatkowe zajęcia edukacyjne. Zabawy indywidualne.
- Czynności związane z higieną. Przygotowanie do obiadu.
12:30-13:00 | Obiad
Obiad
13:00-14.30 | Zajęcia
- Czytanie bajek, słuchanie muzyki. Zabawy relaksacyjne i/ lub leżakowanie.
- Zajęcia dydaktyczne realizujące program wychowania przedszkolnego.
- Zabawy swobodna lub inspirowane przez nauczyciela. Dodatkowe indywidualne zajęcia.
- Zabawa na świeżym powietrzu. Przygotowanie do podwieczorku.
14:30-14:45 | Podwieczorek
Podwieczorek
14:45-16:30 | Zajęcia
- Zabawy inspirowane przez nauczyciela.
- Zabawy swobodne.
- Zabawy na świeżym powietrzu.
- Rozchodzenie się dzieci do domów.
Zajęcia
Zajęcia plastyczne
Rozwijanie wśród dzieci zainteresowań plastycznych i umiejętności praktycznych
Rytmika
Zabawy prowadzone przy muzyce, gdzie dziecko rozwija nie tylko poczucie rytmu, ale także wyobraźnię przestrzenną ćwiczoną w tańcu i ruchu improwizowanym
Gimnastyka
Zachęcamy do zabaw, w których każdy ruch podporządkowany jest celom terapeutycznym, co służy korekcji wad postawy ciała.
Język angielski
Nauka języka angielskiego polega na codziennym, ciągłym kontakcie z językiem angielskim.